12.1.10

Ongi nii: IRL saab uue peasekretäri

Arusaamatutel põhjustel eitasid mitmed IRL-i likmed minu mõne päeva taguse blogikande sisu, mille kohaselt lõpetab Margus Tsahkna eelseisva IRL-i kongressi järel töö partei peasekretärina.

«Praegu olen siiski mina erakonna peasekretär,» teatas Margus veel eelmisel laupäeval Postimees Online'ile. Eile keeldus erakonna esimees Mart Laar peasekretäri vahetumise küsimust EPL-ile kommenteerimast, ehkki just Laar peab nimetama uue peasekretäri kandidaadi.

Täna tunnistas IRL lõpuks ikka avalikult, et Margus Tsahkna jätab peasekretäri ameti ning kandideerib erakonna aseesimeheks. Seega pole mul vähimatki põhjust taganeda ka väidetest, mille kohaselt IRL on sisemiselt kõige rohkem erinevateks leerideks lõhestunud Eesti erakond.

Soovin Margusele erakonnasisestel valimistel edu, sest nagu kirjutasin juba laupäeval: "Kindlasti on vaja rõhutada, et Margus on kõigist ametis olevatest erakondade peasekretäridest isiklikult kõige tugevama poliitilise mandaadiga. /.../ ... mullu oktoobris Tartus kogutud ligi 4000 valija toetus tõestas, et Tsahkna omab head häälematerjali mitte ainult laululaval, vaid ka valimistel."

Lõpetuseks tuleb tunnistada, et mõned siin blogis esitatud prognoosid on mul ka aia taha läinud, aga enamasti ning seegi kord ma ei eksinud.

No comments: