2.2.10

Võlakaitseseadusega Terevisioonis

Vestlesime täna hommikul Terevisiooni saatejuhtidega valmivast võlakaitseseadusest. ERRi kokkuvõte vestlusest on selline:

Rumm: võlakaitse seadusest saab kodulaenuvõtja päästerõngas
Koduomanike võlakaitse seaduse töörühma liikme Hannes Rummi (SDE) sõnul tahetakse uue õigusaktiga tasakaalustada senist olukorda, kus pangad domineerivad kodulaenuga hätta jäänud inimeste üle.

Rumm ütles ETV hommikuprogrammis "Terevisioon", et seaduseandja huvi ei ole kättemaksuretke korraldamine pankade vastu, vaid eesmärgiks on võrdsustada vastutusekoormat. "Oli näha, et headel aegadel, kui pank andis ja inimene võttis laenu, siis vastutus oli liiga palju inimese poolel ja liiga vähe panga poolel. Selle seadusega tahame tasakaalu paremini paika saada," ütles Rumm.

Ta märkis, et eelnõu loodetakse valmis saada veebruari lõpuks või märtsi alguseks ning seadus vastu võtta jaanipäevaks.

Rumm lisas, et nimetatud seaduseelnõu väljatöötamisel on nii opositsioon kui ka koalitsioon üles näidanud harukordset koostöötahet.

Täna on paljud töö kaotanud inimesed hädas headel aegadel võetud kodulaenu tagasimaksmisega. Pank paneb laenuvõtja makseraskuste ilmnemisel kinnisvara sundmüüki ja praeguses turusituatsioonis, pealegi veel kiirmüügiga, ei kata müügist saadud raha kogu laenujääki. Nii on õnnetud oma kodust ilma ja pangale ollakse ka veel võlgu.

Kuna olukord on drastiline, siis on poliitikud ja õiguseksperdid lõpuks probleemi märganud ning valminud on koduomanike võlakaitse seaduseelnõu kava. See keelaks pankadel kodulaenuga ostetud ja selle tagatiseks pandud kinnisvara kohese sundmüümise. Ka saaks kohus vähendada odavmüügi korral õhku jäänud võlasummat.

Praegu on Eestis üle 6000 pere, kes on jäänud kadulaenuga hätta.

2 comments:

summerfinanceplc said...

Kas vajate kiiret laenu?
  See oli uskumatu, et ma sain 100 000 $ laenu ... ma olen õnnelik, et ma laen laenuandjalt, kes aitavad mind laenuga maksta saada. Ma olen proovinud erinevat teenust, kuid ma ei saanud kunagi laenu nende teenistusest. Mõned neist paluvad mul täita palju dokumente ja päeva lõpus see ei lõpe hästi. Kuid ma olen õnnelik pärast kohtumist SUMMER FINANCE LOAN COMPANY, võin saada oma laenu 50.000 $ .. nüüd minu äri läheb hästi ja ma tahan, et kõik te teate seda täna, sest nad on kiire ja 100% usaldusväärne, Nüüd ma maksan tagasi laenu, mille sain ettevõttest (SUMMER FINANCE Laenuvõtja), võite nendega ühendust võtta ja ärge raisake oma aega nende laenuvõtjatega .. E-post: summerfinanceplc@gmail.com või WhatsApp: + 2347063370312, õnne.

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: (urgentloan22@gmail.com)