Eesti Doonorite Selts alustas sel nädalat sotsiaalkampaaniat „Heategu on veres”, mis tutvustab doonorlust AS Tere piimapakkidele trükitud ning SL Õhtulehes ja Ajakirjade Kirjastuse väljaannetes ilmuvatel reklaamidel.
„Ajastame oma sotsiaalkampaania just juulikuusse, sest siis on paljud doonorid puhkusel ning haiglate verevarud kahanesid varasematel suvedel ohtlikult väikeseks,“ ütles Eesti Doonorite Seltsi juhatuse liige Hannes Rumm.
Mullu juulis suurendas Doonorite Seltsi korraldatud eelmine sotsiaalkampaania Põhja-Eesti Regionaalhaigla verekeskuse andmetel doonorite arvu ligi kümnendiku võrra. 2006. aasta juulis loovutas Eestis verd 3713 inimest, 2007. aasta juulis juba 4004 inimest.
„Mullu juulis läbi viidud kampaania head tulemused veensid meid, et südasuvist doonorlust edendavat kampaaniat on kindlasti vaja korrata,“ sõnas Hannes Rumm.
Selle nädala alguses jõuavad müüki 150 000 Tere liitrist piimapakki, millele on trükitud üleskutse tulla doonoriks ning internetiaadress www.verekeskus.ee, millelt leiab kogu vajaliku info vereloovutamise kohta. Sotsiaalkampaania reklaamid ilmuvad SL Õhtulehes ning ajakirjades Kodukiri, Anne, Stiina, Auto Bild ja Tervis Pluss.
Eestis on umbes 2,6% elanikkonnast doonorid, mis on vajalikust kaks korda vähem. Maailma Tervishoiuorganisatsiooni (WHO) soovitusel peaks stabiilsete verevarude tagamiseks doonorite arv riigis olema vähemalt 4% elanikkonnast.
P.S. Lisaks pressiteate ametlikult kuivale tekstile tänan siinkohal kõiki meie häid toetajaid Ajakirjade Kirjastusest, SL Õhtulehest ja Terest tänu kellele päris mahukas kampaania toimub juba teist aastat järjest peaaegu null-eelarvega. Suur aitäh!
7.7.08
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment